پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228920
مسئولان بايد امکانات گسترده خود را در خدمت دعوت به نماز بگذارند
تاریخ انتشار : 1396/09/30 10:26:59
نمایش : 1609
حضرت آيت الله خامنه‌اي در پيامي به بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز با تأکيد بر لزوم بکارگيري همه امکانات براي دعوت به نماز، افزودند: برگزارکنندگان اين گردهمايي ساليانه اين توفيق بزرگ الهي را قدر بدانند و با پافشاري بر اين خط مستقيم، بدانند که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ به نقل از پايگاه اطلاع رساني مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي در پيامي به بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز با تأکيد بر لزوم بکارگيري همه امکانات براي دعوت به نماز، افزودند: برگزارکنندگان اين گردهمايي ساليانه اين توفيق بزرگ الهي را قدر بدانند و با پافشاري بر اين خط مستقيم، بدانند که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.


متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

دعوت به نماز، دعوت به زيباترين جلوه‌هاي زندگي است، زيرا نماز، فصلي از زندگي است که در آن انسان در برابر آفريننده و دارنده‌ي همه‌ي نيکيها و زيبائيها، به عرض نيازي عاشقانه ميپردازد و بر عيار زيبائي و نيکي روان و دل خويش ميافزايد. اين حجم عظيم و زبان مؤثرِ توصيه به ذکر و نماز در قرآن و حديث، نشانه‌ي همين ويژگي در دعوت به نماز است. بندگان صالح و نيکوکار خداوند بايد اين را درسي براي خود بدانند و به نماز دعوت کنند. مسئولان مؤمن در نظام اسلامي بايد امکانات گسترده‌ي خود را در خدمت اين دعوت بگذارند. روحاني، معلّم، مربّي، مدير و مسئول در همه جا مخاطبان و دائره‌ي نفوذ خود را به اين سو بکشانند و از آنان دعوت‌کننده به خدا و نماز بسازند.
شما برگزارکنندگان اين گردهمائي ساليانه بويژه عالم مجاهد و با اخلاص حجة‌الاسلام آقاي قرائتي، اين توفيق بزرگ الهي را قدر بدانيد و بر اين خط مستقيم پاي بفشاريد و بدانيد -و مي‌دانيد- که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.

والسلام عليکم و رحمة‌الله
سيّدعلي خامنه‌اي
۲۹ آذر ۱۳۹۶

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html